ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

بازخوانی سخنان امام راحل تداعی گر سخنان اخیر و تذکرات رهبری است


انقلاب اسلامی ایران با گذر 34 سال از عمر با برکتش، همواره شاهد رویش ها و ریزش های متعددی بوده است، اما آنچه در این بین، کماکان محکم و با صلابت، راهبری انقلاب را بر عهده دارد، ولی مطلقه فقیه است.
در این میان کم نبوده و نیستند، افرادی که سعی دارند تا به نحوی از انحای گوناگون، جایگاه رفیع ولایت را متزلزل نشان داده و زعامت جمهوری اسلامی را بی تأثیر جلوه دهند، اما بحمدالله هیچگاه توفیق نیافتند.

از این رو ماجرای عزل بنی صدر در سال 60 و غائله منافقین را می توان در همین ارتباط ارزیابی و بازبینی نمود.

در اوایل جنگ تحمیلی و پس از کارشکنی ها و اقدامات منافقانه بنی صدر معزول بود که حضرت امام خمینی(ره) خطاب به وی و حامیانش فرمودند: «من تا آنجایی که بتوانم، تا آنجایی که اخلاق اسلامی اقتضا می کند که همه این ها را به آرامش دعوت کنم، همه گروه ها و گروهک ها را به آرامش دعوت کنم، همه افراد را به آرامش دعوت کنم، عمل خواهم کرد، نصیحت خواهم کرد، نصیحت برادرانه خواهم کرد، نصیحت خاضعانه خواهم کرد، لکن این را باید همه بدانند که آن روزی که من احساس خطر برای جمهوری اسلامی بکنم، آن روزی که من احساس خطر برای اسلام بکنم، آن روز این طور نیست که باز من بنشینم نصیحت کنم؛ دست همه را قطع خواهم کرد.در این میان بازخوانی سخنان امام راحل تداعی گر سخنان اخیر و تذکرات رهبری انقلاب است که فرمودند: «بنده فعلاً نصیحت می کنم.»
فلذا توقع آن می رود که در شرایط حاضر، تمامی تلاش و سعی خود را بر تحقق وحدت و حفظ آرامش جامعه متمرکز نموده و از تفرقه، تشتت و تشنج آفرینی پرهیز کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد