ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

سعید حدادیان :نوکری اباعبدالله(ع) را با هیچ منصبی عوض نمی کنم

این مداح اهل بیت در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا ساخت حسینیه توسط شهرداری تهران برای وی صحت دارد یا خیر، ضمن ابراز تعجب مجدد از طرح اینگونه شایعات، خاطر نشان کرد:...

"گروه سیاسی صراط" -در پی طرح شایعات بسیار پیرامون نامزدی سعید حدادیان در انتخابات شورای شهر تهران، وی در گفت و گو با صراط، شایعات مطرح شده را قویا تکذیب کرد .

سعید حدادیان در پاسخ به خبرنگار صراط که از او درباره صحت و سقم برخی شنیده ها پیرامون کاندیداتوری‌اش در انتخابات شورای شهر تهران پرسیده بود، پس از خنده‌ای معنادار و ابراز تعجب از طرح این شایعات اظهار داشت: مطمئن باشید که بنده نوکری اباعبدالله الحسین (ع) را با هیچ منصب دیگری عوض نخواهم کرد.

این مداح اهل بیت در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا ساخت حسینیه توسط شهرداری تهران برای وی صحت دارد یا خیر، ضمن خنده مجدد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بنده در حسینیه شهدای بسیج در شرق پایتخت و مهدیه امام حسن مجتبی (ع) در غرب تهران که هر دو حسینیه هم مجموعا به حضور یازده شهید گمنام متبرک است، به نوکری اباعبدالله الحسین (ع) مشغولم، دیگر حسینیه می خواهم برای چه؟

گفتنی است در روزهای اخیر برخی رسانه های وابسته به ابر سرمایه داران گروه های انتخاباتی در اقدامی تخریبی، شایعاتی را پیرامون کاندیداتوری سعید حدادیان در شورای شهر تهران و ساخت حسینیه توسط قالیباف برای این ذاکر اهل بیت (ع) منتشر کرده بودند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد