ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

حمایت عربستان از "اسرائیل" در حمله به ایران

اظهارات رئیس مرکز پژوهشهای جده، صهیونست ها را هم به شگفتی واداشت

"عود گرانوت" تحلیلگر مسائل عربی کانال یک تلویزوین رژیم اشغالگر در این باره گفت: همزمان با اقدامات اسرائیل علیه سوریه، رزمایش گسترده ای با مشارکت 22 کشور در منطقه خلیج فارس در حال شکل گیری است.


این رزمایش که با حضور آمریکا و انگلیس و همه کشورهای حاشیه خلیج فارس و لبنان برگزار می شود، با هدف رویارویی با "محور شرارت" طراحی شده است.

وی افزود: هدف از این رزمایش آماده سازی برای رویارویی با ایران است. در این رزمایش، حرکت ناوگانها در خلیج فارس و روشهای مین زدایی بررسی شد.


تحلیلگر اسرائیلی در همین راستا به اظهارات رئیس مرکز پژوهشهای راهبردی جده اشاره کرد و به نقل از وی گفت: این رزمایش بمثابه پیام تهدید آمیز برای ایران و پیامی برای تایید اقدامات اسرائیل است.
وی افزود: این کارشناس مسائل سیاسی عربستانی می گوید،اگر اسرائیل به سوریه حمله کرد، ما در کنار اسرائیل خواهیم بود.


تلویزیون رژیم اشغالگر در همین حال اظهارات "انور عشقی" رئیس مرکز پژوهشهای راهبردی عربستان را در گفتگو با شبکه "الجزیره" قطر پخش کرد.


وی در این گفتگو مدعی شد: دشمن مشترک فرضی در این رزمایش، "ایران" است. ایران در آستانه انتخابات است و احتمال می رود مستقیما علیه اسرائیل در تحولات سوریه دخالت کند.
انور عشقی افزود: این رزمایش بمثابه نوعی اطیمنان دادن به اسرائیل است؛ اگر اسرائیل قصد حمله به ایران داشته باشد، کشورهای شرکت کننده در این رزمایش نیز به نوبه خود نقش آفرینی می کنند.


عود گرانوت در خصوص اظهارات انور عشقی گفت: این اظهارات در حد خود بی سابقه است و نظیر آن را پیش از این نشنیده بودیم.
کارشناس صهیونیست افزود: از دیدگاه عربستان و شیخ نشینهای حاشیه خلیج فارس، تنها اسرائیل و آمریکا می توانند از آنها در برابر ایران هسته ای حمایت کنند.

برنامه انجمن پادشاهی برای اقدامات تروریستی در انتخابات

چندی پیش سلطنت‌طلبان ورشکسته نشستی در پاریس برگزار کردند که در حاشیه آن تعدادی از عناصر ساواک رژیم ستم‌شاهی و از سرحلقه‌های گروهک تروریستی انجمن پادشاهی با ارائه طرحی ویژه خواهان اقدامات تروریستی در آستانه انتخابات شدند.
شورای ربع‌پهلوی که افتضاحات بسیاری را به بار آورده بود، تلاش کرد تا برگزاری نشستی در پاریس از آبرو‌ریزی بیشتر جلوگیری کند. اما نکته قابل توجهی که در این نشست وجود حاشیه پررنگ‌تر از متن بود.

در همین راستا برخی از سر‌شبکه‌های گروهک تروریستی انجمن پادشاهی و از اعضای سابق ساواک رژیم ستم‌شاهی با وعده‌های دروغین اخذ پناهدنگی در اورپا و آمریکا پادوهای دون‌پایه ربع‌پهلوی را تحریک به اقدامات تروریستی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری کردند. این اظهارات مورد استقبال دیگر اعضای شرکت‌کننده در نشست خصوصاً ربع‌پهلوی نیز قرار گرفت.

برپایه این خبر «آیدین خوش‌بینانی»، «سوزی یاشار» و «اردوان مفید» طرحی ویژه در مورد آموزش و حمایت مالی از عناصر ضد انقلاب به خصوص کسانی که سال‌ها در انتظار اخذ اقامت اروپا و آمریکا بوده و عمر خود را بی‌نتیجه برای کسب پناهدنگی سیاسی سپری کرده‌اند و اکنون داوطلب خدمت به رژیم پادشاهی و برنامه‌های خرابکارانه و تروریستی آنان هستند، نوشته و به شورای به‌اصطلاح ملی ارائه کرده‌اند.

خوش‌بنیانی به کسانی که داوطلب خدمت به سلطنت‌طلبان ورشکسته باشند وعده داده ضمن حمایت مالی قابل توجه از آنان در صورت بازگشت به ایران و اجرای نقشه‌های شوم شورای ربع‌پهلوی برای عملیات تروریستی در ایران در صورت بروز مشکلاتی امکان خروج فوری آنان را از ایران نیز فراهم کنند.
اردوان مفید و آیدین خوش بنیانی

یکی از روش‌های همیشگی جذب نیرو توسط سلطنت‌طلبان در خارج از کشور سوء استفاده از افرادی است که به دنبال پناهدنگی سیاسی هستند، آن‌ها با دادن وعده‌های دورغین به آنان و پرداخت اندکی پول افراد در جهت اهداف شوم خود فریب می‌دهند.

خاطر‌نشان می‌شود که گروهک تروریستی انجمن پادشاهی در فروردین‌ماه سال ۱۳۸۷ طی یک عملیات تروریستی حسینیه شهدا وابسته به کانون رهپویان وصال در شهر شیراز را مورد هدف قرار دادند و در پی این اقدام وحشیانه ۱۴ نفر به شهادت رسیدند که از جمله آنان می‌توان به به شهادت رسیدن دو کودک اشاره کرد.

هدف سایتهای فیلتر شده و روزنامه حامی مشایی از تخریب چیست؟

هدف سایتهای فیلتر شده و روزنامه حامی مشایی از تخریب قوه قضائیه در آستانه انتخابات چیست؟

گروه مانیتورینگ ـ روزنامه خورشید در خبری که امروز در صفحه دو خود منتشر کرد اعلام کرده است که قوه قضائیه عامل اصلی تعطیل شدن برخی سایتهای حامی دولت مانند معیارنیوز، روشنایی، بهارنا و بهارآنلاین است و قوه قضائیه به خاطر اینکه این سایتها از هواداران اسفندیار رحیم مشایی هستند آنها را فیلتر کرده است.

به گزارش وبلاگ ایران آزاد به نقل از  بولتن نیوز، این روزنامه در ادامه خبر خود می نویسد مدیران سایت‌های فیلترشده حامی دولت با انتشار نامه سرگشاده خطاب به رئیس‌جمهور از وی خواستند با اقدامات یک‌جانبه دادستانی برخورد کند.
در ادامه این نامه آمده است که با وجود تصویب قانون جرایم رایانه‌ای و تشکیل کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با عضویت وزیر یا نماینده وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش، ارتباطات، اطلاعات، دادگستری، علوم،‌ فرهنگ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس سازمانصداوسیما و فرمانده نیروی انتظامی، یک نفر خبره در فناوری اطلاعات و ارتباطات و یک نفر نماینده مجلس، فیلترینگ سایت‌ها تنها درصورتی به تصویب کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه می‌رسد که جرم خاص و حادی رخ داده باشد.
در واقع چنانکه خود روزنامه خورشید و مدیران سایتهای طرفدار مشایی هم به آن اذعان دارند دادستانی تنها در صورتی می تواند یک سایت را فیلتر کند که کمیته تعیین مصادیق مجرمانه که اکثریت قریب به اتفاق اعضای آن را وزرای دولت تشکیل می دهند، آن را تایید کرده و به دادستانی ابلاغ کنند. دادستانی هم در این صورت یک سایت را فیلتر می کند و یا اینکه بعد از دستور مجدد کمیته تعیین مصادیق آن را رفع فیلتر می نماید.
در واقع همانطور که تحلیل گران خورشید و سایتهای فیلتر شده حامی دولت! هم در نوشته خود اذعان کرده اند؛ این کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است که، در صورتی که محتوای مجرمانه ای منتشر شود، پرونده سایت متخلف را به دستگاه قضایی ارجاع می کند. فیلترینگ سایت‌ها هم تنها درصورتی به تصویب کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه می رسد که جرمی خاص و حادی رخ داده باشد. که البته پس از رفع اثر محتوای مجرمانه در کمیته بررسی و دستور رفع فیلتر صادر می‌شود.
حال در اینجا باید بپرسیم که جایگاه قوه قضائیه و دادستان در موضوع فیلترینگ سایتهای حامی مشایی کجاست.
در واقع به نظر می رسد که نویسندگان نامه و روزنامه خورشید به عنوان منتشر کننده نامه، به جای متهم کردن قوه قضائیه و دادستانی و گلایه علیه ایشان در نزد رئیس جمهور، از رئیس جمهور درخواست می کردند تا نامه گلایه ایشان را به کمیته تعیین مصادیق ارجاع دهند تا شاید وزرای کابینه که در کمیته حاضرند موافقت کرده و از دادستانی درخواست کنند تا سایتهای مورد اشاره رفع فیلتر شوند!.
نویسندگان نامه در ادامه با اشاره به وظیفه رئیس‌جمهور در دفاع از قانون اساسی و حق آزادی بیان آمده است: از جنابعالی درخواست می‌کنیم ضمن صدور دستور به وزیر محترم ارتباطات جهت رفع فیلتر سایت‌هایی که بدین نحو مسدود شده‌اند، تأکید فرمایند شرکت ارتباطات زیرساخت به‌عنوان مجری فیلترینگ سایت‌ها، تنها با دستور مکتوب کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه نسبت به مسدودکردن سایت‌ها اقدام کند. همچنین انتظار داریم به نمایندگان دولتی کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه دستور اکید بفرمایید که تا حد امکان از حقوق اساسی رسانه‌ها و آزادی بیان در جلسات کمیته دفاع کرده و از رأی مثبت‌دادن به مسدود کردن سایت‌ها پرهیز کنند.
حال سوال اینجا است که چرا در حالی که در پاراگراف فوق هم مدیران سایتهای فیلتر شده به تاکید درخواست میکنند که آقای رئیس جمهور به وزرای عضو در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه دستور بدهد تا دستور رفع فیلتر بدهند و از وزیر ارتباطات به عنوان مجری فیلترینگ بخواهند سایتهایی را که فیلتر کرده اند را رفع فیلتر کنند، روزنامه خورشید و معترضین سعی کرده اند تا در مطلب خود دادستانی را که برابر درخواست کمیته تعیین مصادیق حکم صادر می کند را مجرم دانسته و قوه قضائیه را مقصر جلوه دهند.
با توجه به آنچه گفته شد اینطور برداشت می شود که چند سایت حامی مشایی که به دستور کمیته تعیین مصادیق مجرمانه که بیشتر اعضای آن وزیر هستند و در کابینه دولت حضور دارند با انتشار مطلبی سعی دارند تا بدون مقصر دانستن کسانی که دستور فیلتر را صادر کرده اند، به دو هدف خاص برسند: اول_ به رئیس جمهور به طور غیر مستقیم اطلاع بدهند که اعضای کمیته تعیین مصادیق، سایتهای حامی مشایی را فیلتر کرده است و از وزیر ارتباطات بخواهند تا رفع فیلتر صورت گیرد. دوم_ با مقصر اعلام کردن مجری قانون که همانا دادستانی و قوه قضائیه است، نقش کمیته تعیین مصادیق را به عنوان درخواست کننده اصلی برای فیلتر کردن کم رنگ کنند. سوم_ با حمله به قوه قضائیه و در زمان نزدیک شدن به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اینطور وانمود کننده که قوه قضائیه به دنبال استفاده از ابزار قهریه برای به زیر کشیدن آرای کاندیدای مورد حمایت رئیس جمهوری است.
به هر حال به نظر می رسد مقامات مسئول باید به این چنین حرکتهایی که پیش از این و در فتنه 88 از سوی جریانهای خبری حامی اصلاحات و برای بر هم زدن افکار عمومی مورد استفاده قرار می گرفت و گویا این روزها قرار است با استفاده از روزنامه هایی مانند خورشید برای استفاده حامیان جریان انحرافی مورد استفاده قرار گیرد، واکنش نشان داده و از تشویش اذهان عمومی جلوگیری به عمل آورند

نظر شما درباره این تصاویر چیست؟

محمود احمدی نژاد در حالی روز گذشته همراهی بی‌سابقه‌ای را با اسفندیار رحیم مشایی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به نمایش گذاشت، که وی رئیس جمهور و برگزارکننده انتخابات است.