ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

جیگر سر انجام به بی بی سی فارسی پیوست + تصاویر

در بحبوحه برگزاری موفقیت آمیز اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران بود که مدیران شبکه بهایی بی بی سی فارسی مانند اربابان صهیونیست خود به خشم آمده و فرافکنی را در دستور کار خود قرار دادند.

شبکه وابسته به ملکه در سر خط خبرهای خود در آن روزها خبری ممنوع التصویر شدن عروسک الاغ مجموعه مناسبتی کلاه قرمزی را پوشش داد و از همان زمان بود که گمانه زنی ها در فضای مجازی آغاز شد.

در ساعت های اول پوشش این خبر کذب از سوی بنگاه شایعه پراکن بی بی سی فارسی بود که کاربران فارسی زبان در فضای مجازی حدس ها و گمانه زنی های خود را مبنی بر چشم طمع بی بی سی به جیگر مجموعه کلاه قرمزی آغاز کردند. البته در این میان روز به روز بر تعداد پیامک های ارسالی از سوی کاربران تلفن همراه هم اضافه می شد تا جایی که باشگاه خبرنگاران با درج خبری تصمیم گرفت تمام تصاویر، پیامک ها و ایده پردازی های کاربران را در یک جا جمع و سپس منتشر کند. در مدت زمان چیزی حدود 5 روز تصاویر ایده ها و پیام های بسیاری به باشگاه خبرنگاران ارسال شد.

البته در میان تصاویر،پیامک ها و ایده های شما مواردی بود که به دلیل محذورات رسانه ای نزد باشگاه خبرنگاران به رسم امانت باقی می ماند.

در میان طرح ها و عکس های ارسال شده برخی از آن ها توضیحاتی دارند که در ادامه خبر آورده شده اند.

در یک تصویر که از سوی کابری به نام محمد برای باشگاه خبرنگاران ارسال شد، جیگر، الاغ دوست داشتنی کلاه قرمزی در نقش مجری برنامه نوبت شما ظاهر شده و با یک فرد همنام خود از تهران ارتباط برقرار کرده است. موردی که به نوشته حمید باعث نارحتی خانم "پونه.ق" شد: "پونه -ق در اعتراض به توجه بیش از اندازه به جیگر توسط بی بی سی از این شبکه استعفا داد!آخرین باری که این خانم را در بی بی سی دیدید کی بود؟"

در نمونه ای دیگر، کاربری که نام خود را ذکر نکرده است تصویری را از اتاق رژی یا همان اتاق فرمان بی بی سی ارسال کرده که جیگر را به همراه کلاه قرمزی و ببعی در مانیتور جلوی عوامل اتاق فرمان نشان می دهد. این کاربر در توضیح طرح ارسالی خود آورده است: "صادق صبا برای تنها نبودن جیگر، کلاه قرمزی و ببعی را هم به جمع مجریان توانمند بی بی سی فارسی اضافه کرده است!".

اما پیامک های ارسالی و نظرات کاربران هم در این جایگاه خاص خود را داشتند.

آقا یا خانم ناشناس در نظری زیر خبر قبلی باشگاه خبرنگاران که عکس غرق شدن شبکه بی بی سی در آن الصاق شده بود نوشته است: "اینکه ماهیت خودشونو نتوستن مخفی کنن دور از ذهن نبود ولی نگفتن بالاخره ملکه را جیگر از غرق شدن نجات داد یا نه؟"

آقا یا خانم علیزاده در نظری و با توجه به نامه نگاری عامل وابسته به گروهک تروریستی منافقین با بان کی مونبه منظور به دیدار با سران فتنه در تهران این طور نوشت: "نامه امیر ارجمند به بان کی مون در خصوص اینکه چرا رفتی ایران با جیگر ملاقات نکردی؟ گفته بودم که حالش وخیم است نگفته بودم؟"

البته "رضا.س" با ارسال عکسی برای باشگاه خبرنگاران پرده از راز بزرگی برداشت. این کاربر در توضیحی برای باشگاه خبرنگاران نوشت: "بان کی مون در سفر به تهران با جیگر دیدار و برای حضور او در لندن با این خر دوست داشتنی مذاکره کرد، البته جیگر در اولین موضع خود به اشتباه و شاید هم برای اینکه طفداران ایرانیش زیاد ناراحت نشن موضعی ضد اسرائیلی گرفت".

صادق صبا، مدیر بی بی سی فارسی که سابقه درخشانی در فساد اقتصادی دارد هم از تیر رس کاربران در امان نبود. حمید در مورد جدیدترین پرونده فساد مالی صبا، بعد از کلاهبرداری از بیوه شاه مخلوع و خواهر دو قلوی او نوشت: "صادق صبا از جیگر برای پخش رپرتاژش 50هزار پوند زیر میزی گرفته همان کاری که با فرح پهلوی کرده بود احتمالا فامیل دور این موضوع را لو داده است".

حمید که در نوشتن نظرات خیلی فعال بوده در موردی دیگر پای اوباما و نتانیاهو را به پرونده جیگر باز کرده و می نویسد: "نتانیاهو به اوباما طی نامه ای اعلام کرد برای اینکه ایران را به زانو در بیاریم باید فیلم لختی جیگر را بدون سانسور برای جوانان این کشور پخش کنید. احتمالا امریکا از طریق اینترنت چمدانی اقدام خواهد کرد".

حسین هم آخرین خبر شنیده شده را اینطور عنوان می کند که: "طی آخرین اخبار میگن جیگر تو زندان اعتصاب غذا کرده و حتی حق داشتن وکیل را هم نداره، حتی امریکا هم حاضر شده بهش پناهندگی بده!! پاریکال هم طی نامه ای به اوباما و خانم اشتون خواستار رسیدگی به وضع وخیم جیگر شده.نگران نشید کم کم پای خانم ش.ع هم به قضیه جیگر باز میشه، آخه هر چی نباشه ایشون از فعالین حقوق هستند!!!!!!!!!!!!!!!"



یکی از جالب ترین نظرها را هم خانم "زهرا.ط" روی سایت باشگاه خبرنگاران گذاشت. خانم "زهرا.ط" با بررسی دقیق در خانواده سلطنتی به نقل از دیگر خبرگزاری وابسته به ملکه و دولت انگلیس نوشت: "بعد از کیت میدلتون، جیگر دومین فردی است که از جامعه عوام موفق شده است با یک پرنس از خانواده سلطنتی بریتانیا وصلت کند.رویترز"

طرح های زیادی هم ارسال شد که حکایت از به کارگیری جیگر در شبکه کارشناس پرور بی بی سی فارسی! به عنوان کارشناس داشت. جیگر بی بی سی فارسی همپای افرادی چون عطا مهاجرانی، حسین باستانی، رجبعلی مزروعی، اردشیر امیر ارجمند، مجتبی واحدی، مسیح علی نژاد و ... در نقش کارشناس در برنامه های مختلف بی بی سی فارسی به کارشناسی می پردازد.

یکی از همکاران خوش ذوق ما در باشگاه خبرنگاران هم در توضیح طرح خودش این طور نوشت: "در عکس زیر نایجل چپمن (رئیس سابق سرویس جهانی بی بی سی) به کمک پونه قدوسی (مجری ناراضی بی بی سی فارسی) و بهروز آفاق (مدیر بهایی بی بی سی) اومده تا جیگر رو راضی کنن که فقط به عنوان کارشناس در تمام برنامه های بی بی سی و همچنین مجری برنامه نوبت شما فعالیت کنه و چشم به اجرای دیگر برنامه های بی بی سی فارسی نداشته باشه، البته از حالت صورت بهروز آفاق معلومه که جیگر اصلا با این نظر موافق نیست و در نظر داره با حفظ سمت برنامه 60 دقیقه رو هم اجرا کنه و در ضمن به خاطر کلاهبرداری صادق صبا از خودش قضیه رو به اتاق ملکه هم میکشه و حتما شکایت می کنه مگر اینکه خواسته هاش برآورده بشه".

ناشناس خوشحال ها از اقامت جیگر در لندن را اینگونه معرفی می کند: "خوشحال ها از اقامت جیگر در لندن:
1-
ملکه (بابت یارگیری؟)
2-
مهاجرانی (بابت امکان مصرف مستقیم شیر تازه خر)
3- 
صنم دولتشاهی (بابت رفع مشکلی که در فیس بوکش اشاره کرده بود،و ما از طرح آن معذوریم)".

علیرضا هم در نظر خودش دست به افشا گری زده و عنوان می کند که کاخ سفید به شرط حضور بی قید و شرط جیگر در انتخابات آمریکا اجازه اقامت جیگر را در لندن داده است: "کاخ سفید بالاخره کوتاه آمد و پذیرفت که "سرجیگر" مقیم لندن شود؛ به این
شرط که سر جیگر (بعنوان نماد حزب دموکرات آمریکا) در مقطع انتخابات
ریاست جمهوری به یاری دموکرات ها بشتابد... "

ناشناس از خوشحالی بی بی سی اینطور می نویسد: "بی بی سی خوشحال دیگه خوشحال که می دونی چیه. از اجلاس با این عظمت سرش گیج رفته خود خرش را به خریت زده است، خره دیگه!

جیگر واسع ما دوستاشتنی تر از شبکه های مزخرفه شماست...شبکه های اون وره آبی هر روز یه مشت مزخرف میگن... "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد