ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

هر جا جمع می‌شدیم علیه هاشمی شعار می‌دادیم

علیه هاشمی شعار می‌دادیم خیلی خوش می‌گذشت تصمیم گرفته شد از هاشمی حمایت کنیم تمام حمایتمون با بغض بود. از ۸۴ به هاشمی نزدیک‌تر شدیم و با نامه بدون سلام نزدیک تر شدیم و در نماز جمعه معروف حامی همدیگه

ریحانه طباطبایی از دوستان نزدیک محمد خاتمی و خبرنگار روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب که چندی پیش به اتهام ارتباط با رسانه های غربی در بازداشت بوده با اشاره به خصومت قدیمی اصلاح طلبان با آیت الله هاشمی رفسنجانی و کارشکنی در انتخابات مجلس ششم علیه وی در صفحه فیس‌بوک خود مطلب نوشته است.

 

به گزارش بولتن نیوز، طباطبایی می نویسد: «تمام اون شب توی فرودگاه علیه هاشمی شعار دادیم. مراسم‌های ۱۶ آذر هر سال علیه هاشمی شعار دادیم. هر جا جمع می‌شدیم علیه هاشمی شعار می‌دادیم. خلاصه خیلی خوش می‌گذشت اون روزها، خصوصاً مجلس ششمش و آقا سی کردن هاش... انتخابات ۸۴اوجش بود. اصلاً کاری به کار بقیه نامزدها نداشتیم و تمام مدت داشتیم زیر آب هاشمی رو می‌زدیم. خطر هاشمی رو به مردم گوشزد می‌کردیم و توضیح می‌دادیم چرا هاشمی نباید رییس جمهور به شه.»

 

اصلاح طلبان در انتخابات سال ۸۴ با دو مرحله ای شدن انتخابات و حذف نامزد خود در مرحله دوم رای گیری اتاق فرماندهی اصلاح طلبان به نیروهای میدانی خود دستور حمایت از هاشمی رفسنجانی را داد حمایت‌هایی که با بغض همراه بود این فعال اصلاح طلب نوشته است : «تصمیم کلی گرفته شد از هاشمی حمایت کنیم. تمام حمایتمون با بغض بود.»

 

رنگ عوض کردن ناگهانی اصلاح طلبان در حمایت از رفسنجانی آنچنان جلب توجه کرد که ریحانه طباطبایی با اشاره به اعتراض یکی از رهگذران نوشته است: «یادمه میدون شهرک آقایی گفت شما هفته پیش اینجا به هاشمی فحش می دادین امروز اما!؟»

 

در ادامه وی با اشاره به نامهٔ بی سلام هاشمی به مقام معظم رهبری که در آن تهدید به بروز آشوب بعد از انتخابات ۸۸ شده بود و همچنین حمایت از فتنه گران در نماز جمعه روز قدس سال ۸۸ می‌نویسد: «۸۸ به بعد خصوصا با اون نامه به قول اصول گراها بدون سلام و وسلام خیلی بهم نزدیک تر شدیم و در نماز جمعه معروف حامی همدیگه شدیم و از اون زمان روزهای خوبی رو کنار هم شروع کردیم. دیدارهای متعدد هاشمی با خانواده زندانیان سیاسی، جوانان اصلاح طلب. بچه های حزبی، قشرهای مختلف مردم ما را بهم نزدیک تر کرد. حرف های متفاوتی زد. هاشمی تغییر کرد.»

 

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر کلیک کنید

 

 

 

این نان به نرخ روز خوردن‌ها و رنگ عوض کردن‌های آفتاب‌پرستانه در تاریخ نمونه های بسیاری دارد در صبح روز کودتای آمریکایی در ۲۸ مرداد عده ای از نان به نرخ روز خورها در مخالفت با شاه معدوم شعار می‌دادند «یا مرگ یا مصدق» و بعد از دریافت دلارهای ارسال شده از آمریکا با ۱۸۰ درجه تغییر و رنگ عوض کردن شعارشان در حمایت از شاه خائن به مرگ بر مصدق تبدیل شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد