ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

سخنرانی رهبرانقلاب در مورد عقب نشینی هسته‌ای در دوران اصلاحات

رهبر معظم انقلاب در دیدار مسوولان و کارگزاران نظام در تاریخ (۱۳۹۱/۰۵/۰۳) فرمودند: در همین قضیه‌ى هسته‌اى، آن وقتى که ما با اینها همراهى کردیم و عقب‌نشینى کردیم - البته براى ما تجربه‌اى بود، اما این واقعیت است - اینها جلو آمدند؛ اینقدر جلو آمدند که من در همین حسینیه گفتم اگر بنا باشد که این روال از سوى آنها ادامه پیدا کند، من خودم وارد قضیه خواهم شد؛ و وارد قضیه شدم؛ ناچار شدیم؛ اینها کار ما نیست. عقب‌نشینى‌ها آنها را گستاخ‌تر کرد، طلبکارتر کرد.

flv فیلم/ رهبر انقلاب در مورد عقب نشینی هسته‌ای در دوران اصلاحات چه گفتند؟ کاوش پرس هسته‌اى قضیه رهبر جبهه سایبری انقلاب اسلامی   دانلود سخنرانی رهبری ( unknown , بار دانلود شده 16 )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد