ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

همیشه پای یک زن در میان است !!!

چگونه حسن یوسفی اشکوری به عضویت سازمان به اصطلاح مجاهدین در می آید!!!
به گزارش کانون وبلاگنویسان به نقل از “برای وطنم ایران” مطلب زیر را که نشان دهنده بکار گیری زنان ( در نقش جاسوس وبا بکارگیری شیوه های خاص ) برای پیشبرد خطوط سازمان است ارائه میکند تا بلکه هشداری برای فعالین سیاسی باشد تا ناخواسته مورد سوأستفاده سازمان مجاهدین قرار نگیرند , لازم به ذکر است که قبل تر نیز روانشاد خانم الهه خواننده معروف ایرانی که مدتی با مجاهدین پیوسته بود نیز خاطره ای از این شیوه به دین مضمون نقل کرده است که یکی از زنان مجاهد که کارش دوست شدن با خبرنگاران برای مثبت کردن انعکاس گزارش آنان از سازمان بود در یک مجلس برای پرت کردن حواس خبرنگاری که ممکن بود متوجه یک سوتی سازمان شود ,بی محابا خود را به بغل آن خبرنگار انداخته و شروع به بوسیدن او میکند . همچنین قبل تر نیز مجاهدین این شیوه ها را در مورد فعالانی همچون آقای نوری زاده و برخی از کادرهای حزب دمکرات به اجرا در آورده وبرای کسب اطلاعات شخصی , نزدیک کردن به سازمان یا تحت فشار قرار دادن از آن سود جسته اند ؛ رد و بدل شدن نامه ایرج مصداقی و سازمان مجاهدین برخی دیگر از اقدامات را روشن کرده که باهم میخوانیم : 

یوسفی اشکوری


مدّتی پیش آقای ایرج مصداقی مطلبی نوشت تحت عنوان” مکاتبات من با ابوالقاسم رضایی”(از سران سازمان مجاهدین خلق) و برخی اقدامات سازمان در مقطع درگیری های خیابانی سال ۸۸ ایران را آشکار سازی کرد. از جمله، فیلم های جعلی که در آن زمان در مقر اشرف تولید می شد و تحت پوشش تصاویر سرکوبها در ایران، بخورد جهانیان و بخصوص رسانه ها و سازمان های حقوق بشری داده می شد. این یک واقعیت از عملکرد های سازمان بود و در آن دوره، فیلم و عکس و خبرهای جعلی زیادی توسط ما تولید و منتشر شد.
امّا واقعیت دیگر، نحوه بکارگیری کانال هایی بود که سازمان برای انتشار آن مدارک جعلی استفاده می کرد. چون سازمان نمی خواست(یا نمیتوانست) آن مدارک جعلی را به اسم خودش منتشرکند و نیاز داشت از کانال رسانه های خارجی یا رسانه های وابسته به جنبش سبز مستقر در خارج از کشور منتشر شوند، لذا مدارک مورد نظر را رسماً به آن رسانه ها نمی داد بلکه از طریقِ عواملش در رده های مختلف جنبش سبز و اطاق فکر های لندن، بروکسل، پاریس و حتی در خود آمریکا انجام می داد. این عوامل هم بر دو نوع هستند. گروه اول را نفوذی های سازمان در رده های گوناگون و گروه های مختلف جنبش سبز در خارج از کشور تشکیل می دهند. گروه دوم را افرادی تشکیل می دهند که سازمان به اصطلاح یک <<گزک>> از آنها پیدا می کرد. اعم از یک سند، یک ارتباط با رژیم آخوندی، یک تصویر در شرایط خاص، یک فیلم و … سپس همان <<گزک>> را اهرم فشار قرار می داد و از قربانی خود می خواست دستورات سازمان را بی چون و چرا اجرا کند و قربانی بیچاره هم چاره ای جز اطاعت نداشتند. یکی از قربانیان نگون بخت، حسن یوسفی اشکوری بود. اشکوری را جداً و واقعاً باید تجسم نگون بختی دانست. سازمان چند سال پیش همسر علی احسان از اعضای بلند پایه تشکیلات (مونا م) را برای تعمیق ارتباطات در قالب یک طعمه بسراغ اشکوری فرستاد و متاسفانه اشکوری فلک زده از طریق آن طعمه به تور افتاد.

یوسفی اشکوری

سازمان بلافاصله با صحنه سازی های مختلف، تصاویری از قربانی و طعمه را در حالت های مختلف خصوصی و در اماکن مختلف که در فرهنگ ایرانی، خط قرمز به حساب می آیند( از میخانه و دیسکو گرفته تا … مختلط و…) تهیه کرد و سریعاً به سر وقتِ قربانی نگون بخت رفت و به او حالی کرد که چه مدارکی از وی در اختیار دارد و چه توقعاتی از قربانی دارد تا موجب آبروریزی برای او و کل جنبش سبز نشود! و یوسفی اشکوری به استخدام تمام قد و تمام عیار سازمان درآمد. نه به عضویت سازمان بلکه به بیگاری آن. و به همین راحتی عامل سازمان شد در جنبش سبز، در اطاق فکر لندن، در محافل پاریس، بروکسل، ایتالیا و در سازمان های مورد نظر تشکیلات.
اینگونه بود که تعداد فراوانی عکس و فیلم جعلی، تحلیل ها، مقالات متعدد مورد نظر سازمان، خبرهای ساختگی بیشمار که سازمان تولید می کرد، از طریق یوسفی اشکوری به محافل جنبش سبز و رسانه های مختلف آنها و بخصوص رادیوفردا، بی بی سی فارسی، سایت های جرس، کلمه و روز آنلاین تزریق می شد، تا آنجا که این تولیدات، کاملاً مورد قبول و باور خود سبزی ها و سران اصلاح طلب داخل ایران قرار گرفت و متاسفانه حتی موجب ایجاد توهم اقتدار کاذب در آنها و برخورداری از پشتوانه عظیم داخلی و خارجی و… و در نهایت، موجب شکست جنبش سبز مردم ایران در سال ۸۸ و سو استفاده تمام عیار و سرکوبگرانه رژیم آخوندی از آن وقایع و بهره برداری از آنها برای مهندسی انتخاباتِ پیش رو و سرکوب بی سابقه هرگونه تحرکی از طرف آزادی خواهان در مقطع فعلی شده است.

یوسفی اشکوری


برای اینکه باور کنید که سازمان چه نقش مخرّبی ایفا کرد، فعلاً چند سند از اشکوری که در اختیار سازمان است را ارائه می دهم و اگر سازمان یا خود یوسفی اشکوری مطالبم را تکذیب کردند، تصاویر بی پرواتر و اسناد مهم تری را رو می کنم.
برای روشنگری و تبیین چگونگی و چرایی تحولات و مواضع برخی افراد اسناد دیگری نیز در اختیار دارم که به وقتش منتشر خواهم کرد. 
سربلند باد ایران و ایرانی در هرکجا و هر زمان.

یوسفی اشکوری و همسرش در اشکور قبل از انقلاب

یوسفی اشکوری و همسرش در اشکور قبل از انقلاب

یوسفی اشکوری و همسرش در آلمان
یوسفی اشکوری و همسرش در آلمان  

یوسفی اشکوری در اشکور و در حال سخنرانی در بعد از انقلاب 57
یوسفی اشکوری در اشکور و در حال سخنرانی در بعد از انقلاب ۵۷ 

با دخترش در آلمان
با دخترش در آلمان 

در جمع حامیان جنبش سبز در آمریکا
در جمع حامیان جنبش سبز در آمریکا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد