ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

دزدی ناموسی منصور اسانلو و خیانت افشین

امروزی کسانی که سعی در تطهیر و مظلوم نمایی خانواده اسانلو دارند با افشای دزدی ناموسی منصور اسانلو و خیانت افشین در همکاری با خون آشام ترین دشمنان این کشور چه پاسخی در مقابل مردم مظلوم این مرز و بوم دارند.

یکی از سوژه هایی که در یک ماه اخیر به دستاویزی برای رسانه های استکباری همچون بی . بی . سی فارسی و دست اندرکاران فتنه 88 تبدیل شده، در گذشت یکی از زندانیان بند امنیتی زندان رجایی شهر به نام «افشین اسانلو» بوده است.

به گزارش بولتن نیوز، مرگ این زندانیان امنیتی در آخرین روز خردادماه عاملی شد تا رسانه های استکباری با بزرگنمایی موضوع زندانیان سیاسی در ایران، علت مرگ را عدم پوشش مناسب خدمات پزشکی و به تبع آن نقض حقوق بشر در ایران قلمداد نموده و از این رهگذر زندانیان جریان فتنه با هدف فشار بر نظام ج.ا.ا برای آزادی، اقدام به نامه پراکنی های گسترده به مجامع بین المللی و همچنین مسئولین داخلی نموده و توهین های مکرری را به مقامات مسئول روا دارند.

این امر عاملی شد تا خبرنگار بولتن اقدام به تحقیقات نسبتا جامعی در خصوص زندانی متوفی نموده و ابعاد مظلومیت نظام اسلامی را در این پرونده مکشوف نماید که ذیلا به استحضار خوانندگان محترم می رسد:

 

افشین اسانلو که بود؟

افشین اسانلو فرزند یک خانواده متوسط ایرانی بوده که در سال 1350 متولد شده و تا فوت پدرش در سال 1364 زندگی عادی داشته است.

 

با مرگ پدر افشین زندگی او دچار نوسانات متعدد شده و عمدتا متاثر از عملکرد برادر بزرگتر وی منصور اسانلو (که از فعالین سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بوده) می گردد. (درباره منصور اسانلو توضیح داده خواهد شد.)

با مرگ پدر و بی کفایتی برادر، افشین اسانلو با شکست تحصیلی عازم خدمت سربازی شده و با پایان یافتن خدمت اقدام به ازدواج می نماید که حاصل آن دو پسر به نامهای پارسا و پویا می باشند.

تحت بی تدبیری منصور اسانلو که به جای حمایت از برادر و خانواده همواره جاه طلبی های سیاسی وی را به فعالیت های مخرب اجتماعی اعم از تلاش برای سامان دادن اعتراضات و اعتصابات کشانده، افشین دچار انحرافات مختلف گردیده و به فردی معتاد بدل می گردد، که این امر فروپاشی خانوادگی وی را در برداشته و موجب جدایی همسر و فرزندانش می گردد.

افشین با توجه به اعتیاد، بیکاری و طرد از خانواده به پیشنهاد تعدادی از دوستان لاابالی خود که همنشین بساز اعتیاد و الکل وی بوده اند، به کردستان عراق مسافرت می کند که در انجا به واسطه نسبتش با منصور اسانلو (فعال مخالف نظام) مورد توجه گروهک های ضد انقلاب کردی قرار گرفته و با عناصر کومله ارتباط برقرار می نماید.

با توجه به وابستگی گروهکهای ضد انقلاب کردی به رژیم اشغالگر قدس و سرویس اطلاعاتی این رژیم، افشین اسانلو به "موساد" معرفی شده و در راستای اهداف و برنامه های این سرویس جاسوسی تحت آموزش های جاسوسی و تروریستی قرار می گیرد.

بنابر اطلاعات محدودی که در اختیار سایت بولتن قرار گرفته، آموزشها و درخواستهای ارائه شده به افشین انطباق کاملی با تیم های ترور دانشمندان داشته است که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

- موتورسواری تخصصی

- نقشه خوانی شهری

- شناسائی و تحقیق ملی

- نصب بمب های مغناطیسی و کنترل از راه دور به خودرو

- تشکیل هسته ای جمع آوری اطلاعات و عملیات شهری در داخل کشور

- و ...

متاسفانه افشین اسانلود به طمع پول کثیف صهیونیست ها حاضر به پذیرش پیشنهاد همکاری آنها شده و پس از طی آموزشهای اولیه برای اخذ آموزشهای تخصصی از طریق کشور اردن به اتریش اعزام شده و در آن کشور تحت آموزش عوامل مرتبط با سرویس اطلاعاتی موساد قرار می گیرد.

افشین اسانلو که علی الظاهر در تمام مدت تحت کنتزل سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داشته در آذرماه 89 پس از ورود به کشور به همراه تعدادی از مرتبطینش دستگیر می گردد.

بنابر اظهارت کارشناسان حقوقی جرم افشین اسانلو به دلیل استخدام در سیستم جاسوسی دشمن، اشد مجازات بوده، لین دادگاه ج.ا.ا با رأفت اسلامی با عنایت به عدم موفقیت نامبرده در انجام ماموریتهای دشمن، او را صرفاً به پنج سال حبس محکوم می نماید.

 

منصور اسانلو کیست؟

منصور اسانلو از فعالین پرسابقه کارگری در سندیکای کارگران شرکت واحد بوده که سالها این تشکیلات را در راستای مطامع شهرت طلبانه خود هزینه کرده و در نهایت در دی ماه سال گذشته با خیانت به دوستان خود از کشور گریخت. وی در حال حاضر در خارج از کشور به سر برده و با مساعدت دشمنان کشور در راستای تخریب وجهه این سرزمین در مجامع بین المللی از جمله سازمان ملل، سازمان جهانی کار و ... می کوشد.

و اما داستان هرزگی و خیانت پیشگی منصور اسانلو خود برگی تاریک در کارنامه فتنه گران و دشمنان این آب و خاک می باشد.

منصور اسانلو که با سوء استفاده از رافت اسلامی سیستم قضایی، امکان استفاده از مرخصی از زندان را یافته بود، با خیانت به یکی از نزدیکترین دوستان خود به نام "منصور حیات غیبی" همسر وی به نام "مریم ضیاء" را اغفال کرده و به خارج از کشور گریخت.

گویا ماجرا از این قرار بوده که منصور اسانلو به دلیل کسالت مدتی در منزل دوست خود به استراحت مشغول بوده که در این مدت با توجه به اختلافات بین آقای حیات غیبی و همسرش، به مریم ضیاء نزدیک شده و در نهایت به همراه وی نقشه فرار به خارج از کشور را اجرا می نماید.

پس از فرار منصور اسانلو و مریم ضیاء به خارج از کشور، آقای حیات غیبی از اسانلو به اتهام دزدی ناموس شکایت نموده است.

با فرار منصور اسانلو به اتفاق مریم ضیاء از کشور، سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه حاضر به پذیرش این بی آبرویی نشده و در مورخ 12 / 11 / 91 طی نامه ای به فدراسیون جهانی کارگران حمل و نقل (ITF)، اسانلو را از ریاست هیأت مدیره این سندیکا برکنار نموده و از آن نهاد خواستار قطع تمامی ارتباطات، همکاریها و حمایتها از وی شود. این سندیکا برای جلوگیری از سوء استفاده منصور اسانلو از نام تشکل کارگری در خارج از کشور، صراحتا اعلام می دارد که سندیکای کارگران شرکت واحد تهران و حومه هیچ نماینده یا سخنگویی در خارج از کشور ندارد. در پایان رونوشت این نامه نیز به سازمان جهانی کار (ILO)، کنفدراسیون بین المللی اتحادیه های آزاد کارگری (ITUC)، کنفدراسیون کارگران فرانسه (CGT) و کلیه اتحادیه ها و نهادهای کارگری داخلی و بین المللی ارسال می گردد.

 

مرگ افشین اسانلو

بنابر اطلاعات ارائه شده از بخش بهداشت و درمان اداره کل زندانهای استان تهران، افشین اسانلو در یکسال گذشته بیش از بیست بار توسط پزشکان ویزیت شده که معاینات به علل مختلف از جمله سرماخوردگی، مشاوره روانپزشکی و اعصاب و روان و... بوده است. شرایطی که برای خارج از زندان کمتر میسر بوده است.

افشین اسالنو با سابقه ای از اعتیاد شدید و بیماری اعصاب و روان در مورخ 30 / 3 / 92 به دلیل درد قفسه سینه با پای خود به بهداری زندان رجایی شهر مراجعه نموده و در کمتر از 15 دقیقه پس از گرفتن نوار قلب به بیمارستان رجایی شهر کرج اعزام می شود که درمانهای صورت گرفته نتیجه نداده و نامبرده در همان تاریخ فوت می نماید.

 

جنجال سیاسی – هیاهوی رسانه ای

با مرگ افشین اسانلو موجی از جنگ روانی دشمن در راستای مظلوم نمایی زندانیان فتنه و همچنین القاء نقض حقوق انسانی در ج.ا.ا توسط جریان فتنه و امپراطوری رسانه ای دشمن ایجاد می شود. در این راستا خائنان جریان فتنه که به سبب خیانتهایشان در فتنه 88 در زندان به سر می برند با ارسال نامه ها و شکوائیه های مختلفی به مجامع بین المللی از جمله دبیر کل سازمان ملل، مقامات قضائی همچون رئیس قوه قضائیه و انتشار مطالب کذب در رسانه ها و فضای مجازی سعدی در مظلوم نمایی و بهره برداری از مرگ افشین اسانلو می کنند.

همچنین شبکه های ماهواره ای، خصوصا بی.بی.سی، صدای آمریکا و ... که اهداف پلیدشان علیه این مرز و بوم به اثبات رسیده با پژواک گسترده رسانه ای این موضوع سعی در اجرای پروژه مظلوم نمایی زندانیان فتنه و اتهام زنی به نظام ج.ا.ا می نمایند.

البته از آنجا که خداوند همیشه در کمینگاه کفار و منافقین بوده و رسوا کننده مکر آنان، این اقدامات دشمنان خود سند مظلومیت نظامی برخاسته از خون بهترین جوانان این آب و خاک بوده است. چرا که امکان بیانیه پراکنی و اتهام زنی توسط محکومین امنیتی از داخل زندان خود گواه بزرگی بر دروغگویی آنان از شرایط زندان می باشد. امری که اتفاقا نیاز به بررسی بیشتر و پاسخگویی مسئولین محترم امور زندانهای کشو دارد که چگونه طیفی از خائن ترین زندانیان کشور از این سطح از امکانات و آزادی برخوردارند که از درون زندان با ارسال نامه و بیانیه و ... به بالاترین مقامات بین المللی و داخلی، به چهره مظلوم این کشور چنگ بیندازند!!

همچنین این رویداد نشان بزرگ دیگری از مظلومیت این کشور و این نظام است که چگونه دشمنانش خائن ترین و مبتذل ترین انسانها بوده و در مقابل ج.ا.ا چگونه بزرگوارانه و با این ناجوانمردی ها مدارا نموده است.

امروزی کسانی که در سعی د رتطهیر و مظلوم نمایی خانواده اسانلو دارند با افشای دزدی ناموسی منصور اسانلو و خیانت افشین در همکاری با خون آشام ترین دشمنان این کشور چه پاسخی در مقابل مردم مظلوم این مرز و بوم دارند.

نسبت دادن مرگ جوانی با سابقه ای از اعتیاد شدید، آلودگی به الکل، بیماری اعصاب و روان ناشی از مشکلات خانوادگی و ... به نظام ج.ا.ا این شائبه را تقویت می نماید که گویا قرار است ج.ا.ا مانع از مرگ تمامی افراد جامعه گردیده و عمر آنها را برای همیشه تضمین نماید.

«« خواهر اسانلو در روز دوم اردیبهشت ماه 92 در گفتگو با صدای آمریکا: خانم اسانلو با تاکید بر این که برادرش ناراحتی قلبی نداشته، این خبر را باورنکردنی توصیف کرده است.

 

خواهر افشین اسانلو گفته است او یک هفته پیش از مرگ، با مادرش ملاقات حضوری داشته و در این ملاقات کاملا سالم بوده و ابراز امیدواری کرده که شاید بتواند به مرخصی برود»».

 

این در حالی است که صدای آمریکا در خبری دیگر در اول تیرماه 92 یعنی یک روز قبل در گفتاری متناقض اینگونه نقل قول کرده بود: " مادر افشین و منصور اسانلو در گفت وگویی که با سایت ملی مذهبی در تیرماه ۹۱داشته گفته است: «در اولین ملاقات بعد از دستگیری‌اش و چند ماه بی‌خبری، دستش را روی قلبش می‌گذاشت و به خاطر آن کتک‌ها و شکنجه‌ها حال خوبی نداشت. خودش هم در اولین تماس تلفنی گفت چهار ماه من را شکنجه کردند اگر حرفی هم زدم بدانید زیر شکنجه و به زور از من گرفتند و پرونده سازی کردند». !"

به هر حال به نظر می رسد حتی اگر روزی دولت ج.ا.ا قادر به ممانعت از مرگ صدها هزار نفر بر اثر سکته قلبی در کشور گردد، متاسفانه سالانه میلیونها نفر در جهان بر اثر این عارضه فوت می کنند که برای آنها از دست ج.ا.ا کاری برنخواهد آمد و پیشگیری از مرگ آنان قدرت خداوندی را طلب می کند که در اختیار ج.ا.ا نمی باشد.

در پایان کار تائید می گردد که متاسفانه افشین اسانلو به دلیل خیانت به کشور در همراهی با دشمنان و اموری که ذکر آن در این مقاله به صلاح نمی باشد، با پایی لرزان به دیار باقی شتافته می بایست پاسخگوی اعمال خود باشد، شاید بهتر باشد همپالگی هایش به جای سوء استفاده از مرگ وی در ضربه به دین الهی و حکومت اسلامی، برایش طلب غفران در پیشگاه الهی نمایند. شاید شامل رحمت حق تعالی قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد