ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

کاتب ویژه خاتمی به رییس جمهور منتخب حمله کرد+سند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل ازسایت سفیرافلاک بابک داد، کاتب ویژه خاتمی ساکن اروپا با حمله به رییس جمهور منتخب به دلیل دعوت از سپاه برای خلق حماسه سیاسی در فیس بوکش نوشت: "پای رئیس دولت اعتدال دوباره لغزید و در آغوش فرماندهان سپاه غش کرد! آقای روحانی از برادران دعوت کرد که پروژه های ملی را در دست بگیرند، به دولت یاری برسانند و از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری کنند.

کاتب خاتمی در ادامه با بی احترامی به حافظان امنیت کشور برای دلخوش کردن ضد انقلاب خارج از کشور نوشت"اما در ایران کلید اصلی همه چیز در دست سپاه است و دیروز هم کلید دار بی اختیار در برابر فرماندهان سپاه کُرنش کرد تا به هواداران دیرباور خود بفهماند که "همه ابهامات و شبهات درباره انتخابات 88 شستشو داده شده" و صریح گفت: "من اتهامات درباره سپاه را قبول ندارم!"

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مجمع سالیانه فرماندهان سپاه گفته بود "سپاهیان افتخار بزرگی بر دوش دارند و آن پاسدار بودن است که نه تنها پاسدار مرز و بوم کشور بلکه تا والحافظون لحدودالله هستند. سپاه پاسداران فرزند انقلابی است که فاصله زمانی با پیروزی انقلاب ندارد"

 

بابک داد کاتب ویژه خاتمی ساکن اروپا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد