ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

پیرمردی با ۵ شغل سنگین در دولت

کاریکاتور,اکبر ترکان,ابوالمشاغل,چند شغله,دولت,بنفش,روحانی,یازدهم,هندوانه,ذوالفنون,دولت راستگویان,رئیس جمهور,وزیر,سرپرست,عباس گودرزی

اکبر ترکان پیر مردی ۶۲ ساله با ۵ شغل سنگین دولتی،

۱- مشاور ارشد روحانی، ۲- دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد، ۳- سرپرست سازمان فضایی ایران

۴- سرپرست شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور،  ۵- عضو شورای اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی

……………………………………………………………………………….

یادش به خیر اون قدیما می‌گفتن «مردی و کاری» یا «یک دست و یک – یا حداکثر دو- هندوانه»!

راستی چرا اینقدر جوان متخصص بیکار داریم ؟؟؟

برنامه‌های کانادا برای رفع حصر سران‌فتنه با همکاری دختر و داماد تاج‌زاده+عکس

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، بر اساس گزارشات موثق میز ایران در وزارت امور خارجه کانادا برای هزارمین روز حصر خانگی میر حسین موسوی ، زهرا رهنورد و مهدی کروبی در نیمه دوم آبان ماه قصد دارد برنامه‌ای را ترتیب دهد تا قشر های مختلف مردم نامه‌نگاری هایی را با سران فتنه داشته باشند.

میز ایران در وزارت امور خارجه کانادا قصد دارد با این ترفند نشان بدهد افراد مختلف در جامعه از کارمند و دانشجو تا کاسب و تاجر و حرف و مشاغل دیگر نسبت به رفع حصر سران فتنه پافشاری دارند.

 بر اساس این گزارش در حالی که سایت کلمه و جرس که در خدمت فتنه گران سبز خارج از کشور است روزشمار حصر خانگی میر حسین و کروبی را برداشته و مصاحبه های فتنه گر اردشیر امیرارجمند به جایی نرسید اما سرویس جاسوسی کانادا بودجه سفارتش در ایران را برای این کار اختصاص داده است.

در این طرح این سناریو مطرح شده است: "طرح بسیار ساده و صمیمانه است: هرکس از هر قشر و صنف و جنس و سن و سواد و قوم و مذهب و … نامه‌ای خطاب به زهرا رهنورد یا میرحسین موسوی یا مهدی کروبی بنویسد و هر آنچه را که دوست دارد در این روزها با آن‌ها در میان بگذارد"

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که علی طباطبایی داماد مصطفی تاج‌زاده که مدیر تلویزیون رسا در مالزی بود و در پی عدم استقبال در سال 1389 تعطیل شد و همکنون ساکن  کانادا است و عارفه تاج‌زاده دختر مصطفی تاج‌زاده ساکن کانادا نیز در این پروژه نقش دارند.

 

 

عارفه تاج زاده خرداد 1388 – مالزی

 

عارفه تاج زاده و علی طباطبایی مقابل ساختمان قدیمی پارلمان کانادا

 

عارفه تاج زاده دختر مصطفی تاج زاده ساکن شهر اتاوا کشور کانادا

تدبیر نرمش قهرمانانه ، داد سرکرده تروریست ها را درآورد+سند

نرمش قهرمانانه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس:یکی از منافقین حاضر در تجمع چندنفره گفت:” روحانی هیچ تفاوتی با هیچ کدام از رؤسای جمهور رژیم ایران، یعنی احمدی نژاد و خاتمی، ندارد وهمه آنها مانند هم هستند و از درون یک رژیم آمده اند.
مریم رجوی سرکرده گروهک خونخوار منافقین پیامی برای این تجمع محدود ارسال کرد که توسط یکی از افراد حاضر قرائت شد او در بیانیه سیاه خود خطاب به سازمان از هم پاشیده منافقین آورده است:”گردهمایی امروز! شما یک فریاد اعتراض است که چرا آمریکا و ملل متحد آخوندی را پذیرفته اند که در تصمیم گیری در مورد قتل عام اشرفیها شریک است.
مریم رجوی با اهانت به رییس جمهور منتخب مردم ایران در پایان بیانیه آورده است:” آخوندی که(روحانی) از هنگام ریاستش و از سپاه پاسداران و سلطه جویی رژیم آخوندی در سوریه حمایت کرده است؛ آن هم درست در شرایطی که همکاری این رژیم با دیکتاتوری سوریه باعث انزجار جهانی شده است؟
مریم رجوی که مانند اربابان صهیونیست خود از تدبیر نرمش قهرمانانه افسرده و گیج شده است در قسمتی دیگر از بیانیه سیاه و شوم خود نوشته است :”بیلان آخوند روحانی اثبات کرده که تغییری در کار نیست. متأسفانه دولت آمریکا سیاستی را در قبال رژیم و رئیس جمهور آن در پیش گرفته است که در سه دهه گذشته، بارها شکست خورده است.
مریم رجوی که در غیاب مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی است در سال ۱۳۷۶ به اتهام اقدامات ضد امنیتی توسط دولت وقت فرانسه دستگیر شده بود که با لابی گسترده صهیونیست ها آزاد شد ، گویا تدبیر نرمش قهرمانانه آنقدر برای استکبار و دشمنان این مرز و بوم سخت و شوک آور بوده است که از نتانیاهو گرفته تا مریم رجوی گیج و افسرده شده اند.

تجمع چندین نفره سازمان منافقین مقابل سازمان ملل – تطمیع و تهدید افراد را به اینجا آورده است.

سیرک پهلوی در تلویزیون ضد انقلاب کانال یک+تصاویر

گروه سیاسی - فردا شب یکی از حساس ترین مصاحبه های رضا پهلوی(ربع پهلوی) در تلویزیون کانال یک ساعت 19 به وقت اروپا و 21:30 به وقت ایران خواهد بود.این پیام عناصر فعال سلطنت طلب در فیس بوک بود که شب گذشته به صورت گسترده منتشر شد ولی نتیجه ای متفاوت داشت ، کینه عمیق میان سلطنت طلبان بعد از پایان این برنامه آشکار شد.

به گزارش بولتن نیوز، رضا پهلوی در اظهار نظر سیاسی مذاکرات ایران و کشورهای غربی را ناموفق توصیف کرد و گفت: نرخ دلار رفت بالا یعنی مذاکرات موفقیت آمیز نبوده است!

شهرام همایون مدیر شیاد و کلاهبردار تلویزیون ضد انقلاب کانال یک پیرامون فعالیت های گروهک شورای ملی با رضا پهلوی،جهانشاد پاکزاد، رویا عراقی، یاشار پارسا،مازیار قویدل،محمد رضا حیدری، نازیلا گلستان، رضا پیرزاده و اردشیر دولت مصاحبه کرد.فضای تملق و پاچه خواری فرزند دیکتاتور رژیم طاغوت در برنامه بیداد میکرد تا اینکه نوبت به مدیر روابط عمومی! گروهک رسید.

رویا عراقی فعال فتنه کاظمینی بروجردی در خیابان اوستا در تهران

پارسا پاشار وبلاگ نویس فراری ساکن پاریس روی خط آمد و در خصوص اقدامات گروهک پهلوی توضیحاتی داد و سعی کرد نشان دهد اختلافی در این شورا وجود ندارد ، شهرام همایون که سعی میکرد شخصیتی دموکراتیک از رضا پهلوی نشان دهد گفت: پارسا یاشار از مخالفین حکومت محمد رضا پهلوی بوده اند اما هم اکنون با فرزند پهلوی آماده همکاری شده است، او در وبلاگش از رضا پهلوی به عنوان "اسپرم همایونی" یاد کرده اند در این لحظه که گویا شهرام همایون دچار اشتباه بزرگی شده بود با دست پاچگی سعی کرد روند برنامه را عوض کند و فرصت صحبت به نفر بعدی داد.

رویا عراقی فتنه گر فراری ساکن ترکیه از گروهک تدلیس و فریب کاظمینی بروجردی در این برنامه از طریق اسکایپ روی خط آمد و به دفاع از نسرین ستوده محکوم امنیتی آزاد شده پرداخت و اعلام کرد برنامه ویژه ای دارند تا ستوده را برای گرفتن جایزه ساخاروف از ایران خارج کنند.

اما واکنش سلطنت طلب ها به برنامه سیرک پهلوی در کانال یک متفاوت بود ، مه لقا فخرآور در فیس بوکش نوشت" هر چند که ادبیات جانبدارانه است ,ولی برای یاد آوری بد نیست ! دوستان ببینند و یادشون بیاد که اون شور و علاقه و حضور را یک مشت بی وطن به بیراهه بردندو از این حضور سوء استفاده کردند!

عده ای هم که از این گروهک نا امید بودند با ساخت صفحه فراخوان به نفع حزب مشروطه پایان عضویت در گروهک پهلوی را اعلام رسما کردند در این فراخوان امده است " هواداران پادشاهی باید یک انتخاب کنند، امشب پیشنهاد خوبی از دوست عزیزی رسید . ما باید همه در یک حزب درست و حسابی برویم همه هم بخوبی میدانیم تنها حزب ریشه دار در تمام این سالها با تمام مشکلاتش "حزب مشروطه " بوده است" حزب مشروطه متعلق به عموی شهرام همایون(دارویش همایون) است.

.

واکنش سلطنت طلبان به سیرک پهلوی در تلویزیون کانال یک



در گروهک پهلوی افراد صاحب پست هایی هستند که به سابقه آنها بر میگردد. از سوی اپوزیسیون خارج از کشور این القاب برایشان انتخاب شده است ، شهرام همایون که به شیادی و کلاهبرداری معروف است در کمیسیون رسانه شیاد عضویت دارد.محمد رضا حیدری که متهم به همکاری با سازمان های امنیتی ایران است به عنوان کمیسیون ارتباط با وزارت اطلاعات لقب گرفته است.نیما سعیدی مسئول کمیسیون دگرباشان جنسی و رضا پیرزاده کمیسیون بزهکاران و کلاهبردان است اگر چه این پوستر از کیفیت خوبی برخوردار نیست ولی به دلیل واقعیت هایی که گمان میشود وجود داشته باشد به شدت در فیس بوک منتشر شده است.