ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

تدبیر نرمش قهرمانانه ، داد سرکرده تروریست ها را درآورد+سند

نرمش قهرمانانه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس:یکی از منافقین حاضر در تجمع چندنفره گفت:” روحانی هیچ تفاوتی با هیچ کدام از رؤسای جمهور رژیم ایران، یعنی احمدی نژاد و خاتمی، ندارد وهمه آنها مانند هم هستند و از درون یک رژیم آمده اند.
مریم رجوی سرکرده گروهک خونخوار منافقین پیامی برای این تجمع محدود ارسال کرد که توسط یکی از افراد حاضر قرائت شد او در بیانیه سیاه خود خطاب به سازمان از هم پاشیده منافقین آورده است:”گردهمایی امروز! شما یک فریاد اعتراض است که چرا آمریکا و ملل متحد آخوندی را پذیرفته اند که در تصمیم گیری در مورد قتل عام اشرفیها شریک است.
مریم رجوی با اهانت به رییس جمهور منتخب مردم ایران در پایان بیانیه آورده است:” آخوندی که(روحانی) از هنگام ریاستش و از سپاه پاسداران و سلطه جویی رژیم آخوندی در سوریه حمایت کرده است؛ آن هم درست در شرایطی که همکاری این رژیم با دیکتاتوری سوریه باعث انزجار جهانی شده است؟
مریم رجوی که مانند اربابان صهیونیست خود از تدبیر نرمش قهرمانانه افسرده و گیج شده است در قسمتی دیگر از بیانیه سیاه و شوم خود نوشته است :”بیلان آخوند روحانی اثبات کرده که تغییری در کار نیست. متأسفانه دولت آمریکا سیاستی را در قبال رژیم و رئیس جمهور آن در پیش گرفته است که در سه دهه گذشته، بارها شکست خورده است.
مریم رجوی که در غیاب مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی است در سال ۱۳۷۶ به اتهام اقدامات ضد امنیتی توسط دولت وقت فرانسه دستگیر شده بود که با لابی گسترده صهیونیست ها آزاد شد ، گویا تدبیر نرمش قهرمانانه آنقدر برای استکبار و دشمنان این مرز و بوم سخت و شوک آور بوده است که از نتانیاهو گرفته تا مریم رجوی گیج و افسرده شده اند.

تجمع چندین نفره سازمان منافقین مقابل سازمان ملل – تطمیع و تهدید افراد را به اینجا آورده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد