ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

برادر نوری زاد شما هم یک آقا زاده هستید آن هم از نوع خاصش

همسایه برخی از افراد بودن آثار وضعی عجیبی دارد که خیلی وقتها اجتناب ناپذیر است، این روزها آقای نوری زاد مثل گذشته ها اقداماتی می کند که پیه همسایگی ایشان نه به تن من که به تن همه ساکنین ساختمان هم مالیده است.

خیلی وقتها به سبک عادت مالوف ما ایرانیان، حرکات و سکنات ایشان هم در بین خانواده ها و اهالی ساختمان واگویه و به صور مختلف تعبیر و تفسیر می شود.
 از جمله صور مهمی که در خصوص ایشان مطرح می شود افراط  و تفریط است. یادم هست ایشان با چه شلاق برنده ای در گذشته نه چندان دور تن رنجور روشنفکران را نوازش می داد و الان هم برعکس!
تصور همه ما بر این است که همسایه عزیزمان یک غریزه افراطی برای دیده شدن دارد، فرقی هم برایشان نمی کند در ساختمان یا غیر ساختمان، فقط باید همه هنرش را متمرکز کند تا دیده شود.
 راستش را بخواهید بعضی وقتها آدم دچار تشتت فکری می شود که اقدامی را بکند یا نکند. مدّت هاست من هم دچار این تشتت شده ام. این تشتت درست از زمان فوت استاد احمد ابراهیمی عود کرد. احمد ابراهیمی آخرین بازمانده از نسل ردیف دانان و آوازخوانان قدیم بود که علیرغم همه شایستگی ها در فقر و تنگدستی و اجاره نشینی خرداد امسال فوت کرد.
مقایسه وی با برخی از کسانیکه داعیه هنرمندی و دلسوزی دارند و از هیچ به همه چیز رسیده اند برایم مسئله ای شد که تا بحال هم حل نشده است.

می خواهم من هم کمکی کرده باشم به روشنگری و انعکاس حدیثها و حرفهای واقعی همسایگان جناب آقای نوری زاد؛ من و بقیه افراد ساختمان آرمان حاصل چند دهه زحمت و تلاش و تخصص تجاری، پزشکی و مهندسیمان شده یک آپارتمان در فرمانیه، ولی شما آقای نوری زاد با چه سرمایه، تخصص و شغلی توانسته اید آپارتمان 212 متری در باغی 2400 متری در فرمانیه صاحب شوید.

آقای نوری زاد برخی از رفتارهای شما در استفاده از جکوزی و سونا بویژه در سانس خاص چنان زجر آور است که همه تلاشم بر آن است آنها را فراموش کنم.

حتماً خواهید گفت کدام استخر، سونا و جکوزی ؟ برای اینکه خوانندگان گرامی و جنابعالی به واقعیت نزدیک تر شوید فیلم و عکسهایی از استخر ساختمان را می آورم.

(لینک دانلود فیلم استخر)

برادر نوری زاد! مواضع و حرفهایتان در جلسات هیئت مدیره بویژه زمانی که از موضع بالا امر و نهی می کنید، برای همه چندش آور و غیر قابل تحمل هست ولی چه کنیم که ناچاریم همه به خاطر آسودگی از جو سازی های آتی شما از آنها بگذریم. رفتارهای شما در مسائل مالی هم از آن رفتارهای خاص هست، مگر نه اینکه هنگام تصمیم گیری برای برخی مخارج ساختمان بصورت غیر مستقیم بهانه حقوق اندک بازنشستگی جهاد را می آورید، در حالیکه بر اساس گفته همسر محترمتان سال گذشته چهار طبقه آپارتمان در قیطریه ساخته و به اجاره داده اید.  راستش اول باورم نشد چهار طبقه آنهم در قیطریه، فکر کردم مثل بقیه حرفهایتان است؛ تحقیق کردم و  اتفاقاً موضوع را واقعی یافتم، ولی برایم سوال هست که چرا ساختمان را به نام خانم محترمتان ساخته اید؟! برای اینکه حرفی به گزاف نگفته باشم عکس ساختمان شما در قیطریه را گرفتم که می آورم.

 برادر عزیزم می دانم من را متهم خواهی کرد به مزدوری و جاسوسی و... اشکالی ندارد بگذار من هم سهمی در روشنگری داشته باشم و بگویم:

 

" برادر نوری زاد شما هم یک آقا زاده هستید آن هم از نوع خاصش".
حرفهای دیگری هم دارم که اگر بگذاری و بگذارند خواهم گفت.
همسایه شما ولی نه از نوع مخلصش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد