ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

ایران آزاد

ایران آزاد است ونیاز به آزادی اجنبی ها ندارد

نظرات و مطالب شما درباره وبلاگ و شخص آقای محمد نوری زاد

برخی دوستان محبت کرده اند و مطالبی راجع به شخص آقای نوری زاد و مطالب درج شده در این وبلاگ برای من ارسال کردند. از همشون متشکرم. گرچه من شخصا مشکل شخصی با همسایه محترمم جناب نوری زاد ندارم، باید به عرض برسانم چنانچه مطالبی که در مورد ایشون برایم فرستاده اید را صحیح یافتم حتما همه آن را در همینجا منتشر می کنم.

اصلا هدف از راه انداختن این وبلاگ همین بوده و هست. دوستان دیگری هم اگر یادداشت یا نظر دارند برای نشر ارسال کنند.

شاید نوشتن و به اشتراک گذاری این مطالب سبب شود که دیگر فریب مبارزنماهای امروز را نخوریم. یادمان نرفته که همین چند سال پیش، همین مرد، با همین زبان و کلمات و سخنان، تمام روشنفکران این سرزمین رو فریب خورده آمریکا و جیره خوار غرب می نامید.

باور بسیاری از مطالبی که در اینجا درج شد در ابتدا برای خودم من هم که از نزدیک ایشون رو میشناختم مشکل بود. آدم ها نقاب های عجیبی به صورت می زنند و گاهی برای جلب توجه و ارضاء برخی نیازهای شخصی، فرومایگی ها می کنند و دریغ که جای ستارخان ها و باقرخان های مبارز این مملکت را با پررویی، نوری زادها اشغال کرده اند.

و صد افسوس ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد